From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Fodor Zsolt
Sent: Wednesday, February 14, 2018 10:31 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Kozbeszerzes: UTP fogo

On Wed, 14 Feb 2018 09:08:29 +0000, Bagó István wrote
> Nem, az az egész KEF egy agybaj.
> Nálunk még a 120 Ft-os 1000 mikró 16V-os kondit is ott akarták
> megvetetni!
 Normális helyen 100.000 Ft alatt még 3 árajánlat
> sem kell. 500.000 Ft alatt meg nem foglalkoznak a közbeszerzéssel.
>  Mondjuk felette sem kellene, ha a boltban olcsóbban megvehető ugyanaz
> a dolog!

Nem tudom, mi több, mint 10 éve oda tartozunk. (egyetem) És idén tízezer forint
alatti projektorkonzolt, jack hosszabbító kábeleket simán meg lehetett venni
anélkül is. A "főembernek" kellett a konzol kapcsán írni emailt megjelölve az
összeget, a tervezett beszerzési helyet (egy
webshop) és átment, kb. 1 nap átfutási idővel.

Egyébként most nem 100 és nem 500, hanem 200 ezer forint a bűvös határ.

Üdv: Fodor Zsolt