Szia!

Én is végigjártam ezt az utat, de nálunk szerencsére változott a könyv és
ahhoz már más CD-k vannak: Oxford Itools
Ezeknek is régebbi Flash kell, én simán rátelepítettem a Win10-re és műk.

Az iPack-kal nem csak a Flash-el van gond, hanem van rajta egy CDCops nevű
védelem is. Szerintem az is bekavar, mert azzal a Flash-el, amivel
Win7/8-on ment, Win10-en nem megy (szürke képernyő, ahogyan írtad).
Mindig akkor akad el, amikor a CD-hez fordulna, hogy ellenőrizze az
eredetiségét. Szerintem virtuális gépen sem menne emiatt, de azt nem
próbáltam.

Egyébként végső kínomban, anno megkérdeztem Oxfordékat és azt válaszolták,
ezek régi programok, már nem supportálják, használjuk az újabbakat!

Üdv,
Venczel József