Szia!

2018. 02. 23. 13:27 keltezéssel, Horváth Péter írta:
Szerintem Win 10 64 bites telepítővel próbálkozz első körben. Az minden korábbit meg tud javítani.
A parancssor előcsalogatása után a következő parancsokat kell kiadni:
chkdsk
bootrec /fixboot
bootrec /fixmbr
bootrec /rebuildbcd
Ha nem jó a verzió, akkor kiír valamit hogy a kért erőforrás nem elérhető.

Először indítottam rajta egy Live Linuxot, sajnos a Boot parítció és a C:\ partíció is sérült a GParted szerint (nem jó lej). Majd utána indítottam az általad is javasolt telepítővel (Win10 64bit 1079), és az alábbi parancsokat futtattam:

chkdsk /F
bootrec /fixboot
bootrec /fixmbr
bootrec /scanos
bootrec /rebuildbcd

Sajnos már az első parancs is hibával leállt. A /fixboot és a /fixmbr elvileg sikeresen lefutott, de a /scanos és a /rebuildbcd hibát dobott, ugyanis nem talált telepített Windowst :-( Egyelőre itt tartok. A rossz hír, hogy Live Linux alatt még olvasható módon sem tudom csatolni a C:\ partíciót, mivel azt írja, hogy a Windows nem szabályosan lett leállítva (hibernálva lett), tehát nem férek hozzá az esetlegese mentendő adatokhoz.

Ha van tippetek, hogyan lehetne javítani a C:\ partíción a sérült fájlrendszert, akkor várom az ötleteket.

Veres Sándor