Tisztázni kellene a HDD SMART paramétereket, ha már a chkdsk sem fut le.
Ha hibásnak látszik a HDD (reallocated sectors), akkor ddrescue programmal kellene az egész HDD-t átmenteni egy azonos vagy nagyobb méretűre,
nehogy a sok próbálkozástól végleg bedobja a törölközőt.
Utána lehet kísérletezni a sikeresen lementett adatokkal az ép HDD-n.

Ha nem a HDD hibás, hanem pl eltűnt a boot mappa merevlemezről, akkor ezt lehet pótólni linux alatt, egy másik windowsból kinyert boot mappával, és utána futtani a bootrec /rebuildbcd paramcsot, vagy próbálkozni a telepítő javítási lehetőségeivel.