Sziasztok
A tárgybeli laptop azt csinálja, hogy csak kb. minden 10. próbálkozásra indul el (képernyő is beindul). Amikor elindul akkor  a rajta levő win 7 kékhalál miatt újaraindul, és megint csak 10. próbálkozásra indul. Ubuntu live jól működik, komolyabb hardverhibát kizárnám. Sőt még win 8.1 32bites USB diszkről is elindul szépen. Újraindításkor furcsán viselkedik. Kikapcsol, majd néhány másodperc mulva bekapcsol magától, és 10% valószínűséggel bootol vagy nem.

Amikor nem indul, akkor villog a caps lock billentyűn a LED, mint BIOS hiba esetén, és csak a táp kihuzására reagál, hosszú nyomással sem lehet kikapcsolni (kiszedett akkuval próbálkozom).
A BIOS recovery módszerek nem hoznak eredmét.

Memóriát már cseréletem egy másik ugyanilyenből. Szét is szedtem, kipucoltam tettem bele processzorzsírt, de nem javult a helyzet.
Az elemet is megmértem 3,1V

Van valami ötletetek?