Sziasztok!

Adott egy lenovo T520i laptop. Elkezdett megfagyni, semmi klikkelésre nem
reagált. Mondom muter biztos össze kattingatott valamit a neten, a win10
telepítésénél is ezt csinálta, nem tudtam semmire kattintani, mármint az
egér mozgott de semmit nem reagált a kattintásra. Na mondom winyó problem.
Raktam bele egy másikat, újratelepítettem ismét, semmi baj. Most összedugom
muternál, a hangszóró mondom nem egészen 2.1-be megy, és láss csodát,
semmire nem tudok kattintani, nem érzékel semmit. Csak a chromeba tudok
kattingatni.

Valaki? :D