From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Liska Zsolt
Sent: Tuesday, March 6, 2018 6:51 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Lenovo varázslatok

Hát ez kész... billentyűvel minden faxán megy, chromeba ha rákattintok egy
fülre bezárja... közben windowsba semmire nem reagál. Új az egér is (meg akkor
egyéb helyeken se müködne). Újraindítás után minden jó volt 5 percig. Aztán
10ig semmi, utána megjavult, utána megint xar.

2018. március 6. 18:27 Liska Zsolt írta, <lzspa...@gmail.com