On Wed, 7 Mar 2018 08:41:46 +0100, Molnar Peter wrote
> Hello!
> Elvileg, mint pedagógus minősülhetsz, de ehhez tanítanod is
> kellene, szerintem. Ha minősülsz is, akkor sem lesz PED II a fizud,
>  az marad PED I.

Ez nem helytálló. Én tanítok is, minősültem 2015-ben. 2016-ra át is soroltak a
pedagógus részt tekintve. Emlékeim szerint tavaly januárban (februárban?)
szólt az iskolatitkár, hogy szóltak az OH-ból (?), hogy a rendszergazda állást
tekintve is át _kell_ sorolni PED2-be. Elindították a folyamatot és
ripsz-ropsz, decemberben már meg is történt. Megkaptam visszamenőlegesen is a
bérkülönbözetet. (Egyébként erről a listán is kérdeztem akkortájt.)

Kérdeztem egy szakértő kollégát, aki azt mondta, hogy tényleg így van.

Nézz utána, mert a minősüléshez biztosan tanítani kell, de lehet, hogy 1-2
évre pár (talán 4?) órát bevállalsz, megéri hosszú távon.

Üdv: Fodor Zsolt