From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kiss Zsolt
Sent: Wednesday, March 07, 2018 12:31 PM
To: 'Techinfo' <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] RGD Ped.I.

> Laci teljes allasu rendszergazda pedagogus vegzettseggel, s nincs oraja.
> Ha nem igy van, akkor targytalan a levelem.

Én hason szőrű vagyok. Én úgy tudom kidolgozták a minősülést ped II-be, majd
szépen hatályon kívül is helyezték, mondván túl könnyű és igazságtalan azzal
szemben, aki portfólió és stb. módon tanárként minősül.
De szerintem túl sok ember lépett volna és nincs pénz, nekem ez a gyanúsabb.
Anno a béremelés égető problémáját megoldották a ped1-el, akinek persze
nincs ped az így járt.

Nekem jobban fáj, hogy míg egy ped asszisztens 46 nap szabit kap, még ped
végzettség nélkül is, addig a pedes rg marad a sima 21+fizfokozat napoknál
:(

Zsolt