> én így csináltam, aztán ha annyira figyelik a gépet, max törlik a helyi
> felhasználót (nemhiszem) viszont nem fogják nekem távolról felrakni 4.5

Én nemtom hogyan működik ez az intune, de gyanítom, hogy kell valami
interakció is a részemről, hogy a gépemre mehessenek. A papírokat nem
olvastam el, de ha ez le lenne szabályozva már tuti megírta volna valaki.
Szóval eléggé durva személyiségi jogi és adatvédelmi problémákat vetne fel
szerintem, ha itt bárki az én "jóváhagyásom" nélkül leskelődhetne a gépembe.

Zsolt