Szia!

2018.04.04. 9:30 keltezéssel, Gyulai László írta:

A linkelt helyen találtam ilyent:

"Ha a jövőben el szeretné kerülni ennek a hibának a megjelenését, próbáljon meg létrehozni egy csoportot a Google Csoportok szolgáltatásban <https://support.google.com/groups/answer/2464926> az összes címzettel, majd a csoport e-mail-címére küldeni az üzeneteket." https://support.google.com/groups/answer/2464926

Felmész a weben, létrehozod a csoportot, felveszed a tagokat. Ennek a csoportnak lesz egy @googlegroups.com végű mail címe. Ekkor csak 1 levelet küldesz erre a címre, és teríti a címzetteknek. Valószínű kultúráltabban is fogja mint a tbird féle "címzetteknél felsorolva az összes cím egyben", ami a spambotok melegágya, az ilyen buta küldéssel került az én óvott privát használatú címem is végül a spambotok kezére, pedig hosszú-hosszú évekig használtam minden bejövő spam nélkül.

Ezzel a megoldással egy levelezőlistát hoz létre, a levelezőlistáról az emailcímet a tulajdonosa törölni tudja a levelezőlista tulajdonosának közreműködése nélkül, és máris nem kapja a levelet.

Veres Sándor