Helló!

2018. április 4. 9:39 Alaksza Balázs írta, <johnny1...@gmail.com>:

> És akkor feltaláltuk a levelezőlistát, ami nem feltétlen baj és akár jó is
> lehet a célra, de akkor mindenki akit felveszel tud küldeni mindenkinek
> levelet a lista címére címezve, illetve ha valaki jelenti a láblécben lévő
> linken, hogy ő ezt nem kérte és ez neki spam, akkor simán az egészet
> lekapcsolhatja semmi perc alatt a google.
>

> --
> Alaksza Balázs
>

> Ja, feltéve, hogy a résztvevőknek engedélyezed az írást. Én úgy csináltam
egy osztályban a tanítók-szülők közti levelezésre levlistát, hogy oda
_csak_ a két tanító írhat (ezért lett létrehozva), a szülők nem írhatnak
egymásnak. Ellenben válaszcímnek egy másik listacímet állítottam be, amin
viszont csak a két tanító van, így a válaszok kapásból nekik mennek.
Feliratkozás nincs, csak az admin adhat hozzá tagot.