Igen, ezt ismerem, én is ezt ajánlottam a diákoknak, mert még nálunk csak
próbaüzemen van az O365. Ezzel meg sulid.hu domain-be tud beregisztrálni.

De köszönöm!

Azt kezdem egyre nehezebben átlátni, hogy ezt a sok domaint hogy lehet majd
összekapcsolni, mert belekukkantottam a Teams funkcióba és ott nyilvános
csoportba is csak "céges" felhasználókat lehet felvenni.
Tehát, ha a gyerek sulid.hu domain-re reggel, akkor nem látszik az én
domain-emben. Erős a gyanúm, hogy az edumail.hu-s domain-ben sem. Akkor meg
az iskolai Office 365 regisztrációt megette a fene, már bocsánat!

Üdvözlettel,
Venczel József