A diákok ingyenesen hozzáférhetnek az Office 365 Pro Plushoz.

Üdv,
Marci

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of József Venczel
Sent: Monday, April 23, 2018 11:01 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Office 365 kérdések és remélhetőleg válaszok.

Közben megnéztem, a suliknak csak az online verzió ingyenes. Tehát ha én adok
neki licence-t, akkor nem jár hozzá a telepíthető verzió. Ahhoz Office 365
ProPlus kellene, ami már 1,87 Euro havonta. Hozzáteszem, szerintem ez se lenne
sok, de ha van ingyen is...

2018. április 23. 10:51 József Venczel írta,