Nálunk az igazgató kapásból megtiltotta, hogy ilyenen kísérletezzünk az
érettségivel. Ő nem informatikus, hanem jogász. Azt monta a leírásban
mindenhol számítógép szerepel és a vékony kliens virtuális gépekre rálőve
nem minősül önálló számítógépnek.
Félig meddig sajnáltam...  (Pedig egy bivaly szerver került oda ami 24
virtuálisgépre volt terhelve a teszt során - vizsgaszituációban 12 vizsga
futott volna rajta - vékonykliensekről belépve)