Sziasztok!

Megvan a nyűg, tanulságként leírom, hátha valaki belefut. Szerencsére
nyaralni van a mákos ember, így egy kollégájával beszéltem:

ha tiszta lappal indulunk:
32bites legfrissebb java telepítése
megfelelő, legfrissebb kira telepítő futtatása (nem rg-ként)
Az első kevlkbeb kubjekt keírés alapján pipálni
ééés
java.security fájlt meg kell nyitni szerkesztésre és az md5 hitelesítő
részt törölni, ment, bezár és indul is (ez egyik leírásban sem szerepelt)
illetve lehet 64 bites az ie11
elméletben szerver oldalon javítani fogják, hogy ne kelljek kézzel törölni
a fenti fájlból...

mindenkinek köszönöm a segítséget!

Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*