Szia!

Így tudod megnézni, hogy 64 bites-e az IE: https://answers.microsoft.com/
en-us/ie/forum/ie8-windows_other/version-of-ie-32-bit-or-
64-bit-how-can-i-tell/75488de3-fffa-4782-be0a-c536c9a70151

A fórumon több megoldás is szerepel, de a legegyszerűbb, hogy a 64 bites
kiírja magáról a névjegyében, hogy 64 bites, a 32 bites meg nem ír ki
semmit erről.

(Csak megjegyzem, nekem nem kellett szerkesztgetni semmit én csak a leírást
használtam és működött. Lehet ez a java telepítőtől is függ??? Ködös ez az
egész, de mindegy, nekem szerencsém volt...)

Üdv,
Venczel József