A 3-as port a privát tartományhoz tartozik.

2018. 08. 22. 16:43 keltezéssel, Sándor Fehér írta:
 >Wan porton DHCP-n kapnak IP-t a Cisco felől,
A publikus ip tartományból nehezen. Ott nincs dhcp szerver.

2018. 08. 22. 16:25 keltezéssel, Kovács Zoltán írta:
Nálam ugyanez volt a helyzet, én azt a megoldást alkalmaztam, amit itt is javasolt korábban valaki. A Cisco 3-as portjára (privát) rátoltam egy tartalék routerem (egyik helyen egy TP-link RT480+, másik helyen egy Linksys RV042 volt kéznél). Wan porton DHCP-n kapnak IP-t a Cisco felől, belül meg a régi átjáró 192.168.64.254 címe belőve. Az ügyfélszolg pénteki hibajegyre ma hívott vissza, megköszöntem érdeklődésük...

2018. 08. 22. 9:40 keltezéssel, Ferenczi Norbert írta:
Sziasztok!

Olyan problémával állok jelenleg szemben ami nem tudom, hogy csak nálunk jelentkezett-e vagy más iskolákban is. Szóval az a helyzet, hogy a mi gimnáziumunkban egyáltalán nincs internet a sulinetes hálózaton, még akkor sem, ha direktbe kötök rá gép/gépeket. Másnál is tapasztalható ez a hiba? Jeleztem a hibát telefonon múlthét csütörtökön és tegnap ("megsürgettem") is de semmi válasz.

Üdv!

Sándor Fehér <fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu <mailto:fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>> ezt írta (időpont: 2018. aug. 21., K, 18:55):

      >Érdekes lesz ez ha nem javul ki szeptemberre, mert nincs másik
      >alternatív wifi hálózat. Még visítva a régit vissza tudom dugni,
    de ha
      >elviszik (ami bármikor megtörténhet), akkor annyi, nincs mit
    beállítani.
    Semmi esetre nem állítom le a saját üzemeltetésű wifi-t, pont ezen okok
    miatt!
    Szerencsére nálunk teljesen jó volt a régi általam üzemeltetett wifi.

    Ezt hozták stb... kötelező volt elfogadni. Ez van. A kezdetek nehezek,
    majd meglátjuk.
    Annó ezek miatt nem kértünk eduroam-ot. /szerencsére/
    A fentiek miatt nem visznek el semmit. :D

    Köszi a linket!
    Üdv!