Sziasztok!

Egy kérdésem még lenne. Eddig az egyik géptermünk + néhány gép úgy
csatlakozott a sulinet hálózathoz, hogy manuálisan írtuk be az IP címeket.
Most hogy IP cím változás történt értelemszerűen nem működnek. VLAN11-re
(azaz 3-as port) van csatlakoztatva a terem. Eddig az IP címek
192.168.64.xxx (xxx a gépek számának megfelelő cím volt megadva), maszk:
255.255.255.0 átjáró: 192.168.64.254 dns1: 195.199.255.4
dns2: 195.199.255.57
Megmondanátok hogy most mi az új IP tartomány?
Köszönöm.
Ja és még valami. A tegnap nap folyamán felszereltek minden wifi AP-ot és
swich-et a helyére, Be is lettek üzemelve. A kérdésem az lenne, hogy jönni
fog még valaki aki ráteszi a cisco router 7-es portjára vagy esetleg azt
nekünk kell/kellene?

Üdv.:

2018. aug. 25., Szo, 4:23):