Kérdés hogy melyik LTSB.
Az egyszerűen beszerezhető (kori féle) LTSB 2015 buherálva van.
Másikat én még nem találtam.

Én ezzel szoktam próbálkozni ilyen esetben(és minden klónozás után is):
device cleanup tool
https://www.uwe-sieber.de/misc_tools_e.html
Ha átteszem a merevlemezt egy fapados asztali gépbe, és ott lefuttatom a fenti programot,
akkor a merevlemezt visszahelyezve általában megoldódnak a driver problémák.