Ilyenkor én is a hosszú gombnyomással resetelem az ap-ket, de nekem utána automatikusan visszaszedik a konfigurációt a controller-ről. Ha a hátsó épület túlsó végében kell resetelni, akkor mire visszaérek a helyemre már újra működik. Nekem is néha a szoftver frissítés utáni újraindításba belemeditál némelyik ap. Fogom a csőre töltött kiegyenesített gemkapcsot, elballagok hozzá egy létrával, hard reset, innentől magára hagyható a rendszer, fölveszi a konfigot és megy tovább.