>Illetve esetleges esemény esetén könnyebben kideríthető a forrás, ami jól jöhet ha arról van szó. Ezzel nem értek egyet, mert ip cím és mac cím alapján történne a "nyomozás" jó esetben.
A wifi hozzáférés simán átadásra kerül/kerülhet.

2018. 09. 25. 8:42 keltezéssel, Gyulai László írta:
Semmi, korán van még. Nekünk még nem ért ki a Királyi Wifi Erdő (szerencsére), bekavart fejben a saját rendszer.

De elméletben a lehetőség meglehet, ki tudja odefent mi lehet beállítva. Ráadásul gép helyett felhasználónként logolható, bár ha fixen géphez kötött a felhasználó akkor az a gépet jelenti. Illetve esetleges esemény esetén könnyebben kideríthető a forrás, ami jól jöhet ha arról van szó.

2018.09.25. 8:25 keltezéssel, Molnar Peter írta:
Hello!

>Én azért minden gépnek csinálnék külön fiókot és elérést,
>így gépenként szűrhető/szabályozható a net, és egyéb előnyei is lehetnek.
Gépenként szűrhető az eduroam-os net? Hogyan? Miképpen?