2018.09.25. 10:09 keltezéssel, Molnar Peter írta:
Hello!

>Diák kapcsán én a következőre gondoltam.
>Kap minden osztály egy felhasználónevet, amit csak akkor aktiválok,
> amikor előtte a tanár kéri, hogy órán szüksége van rá.
aktivalsz?
Ha az eduroam-os hozzaferesre gondolsz, akkor minden alkalom utan jelszot kell modositanod.

Nekem még sose kért, ha a státusz mezőt aktívról inaktívra vagy fordítva állítottam a felhasználónál. Most próbáltam, most is így működik. Ezzel mondjuk ott lehet gond, ha email címként is használatban van, mert gondolom inaktívban visszadobálja a leveleket. Megoldás lehet még a jogviszony mező állítása, a leírás szerint a "Nincs beállítva" állásban az eduroam nem megy, de levelezésre még használható a fiók. De pár kattintással ezeket le lehet próbálni éles bevetés előtt.