Szia!

Mellékelem a bevezetési segédletet az O365-höz, ha ez már megtörtént és a
Microsoft részéről is visszaigazolták a sulit akkor jöhet a rendszer
testreszabása.
portal.office.com oldalról lehet kezelni a rendszert.
Először licenceket kell venni perszer 0 Ft-os, de akkor is meg kell venni –
kell hozzá valamilyen bankkártya adat ma már van az igazgatóknak, én saját
kártyám adatait adtam meg – Office 365 A1 csomag oktatóknak, diákoknak és
minden olyan licencet nyugodtan megvehetsz ami 0 Ft-os. Ha ez megvan akkor
lehet felvenni a felhasználókat és kialakítani a különböző levelezési
csoportokat. A Teams csoportokat nem itt kell kialakítani. A portal.office.com
oldal nyitó felületén találod a Teams alkalmazást ezt elindítva tudsz
csoportokat létrehozni és a diákokat hozzárendelni. Alább találsz linket még
Nádori Gergely tolmácsolásában az online
tanulási környezetek bemutatására.
Mellékelek egy gyors útmutatót is amit gyorsan most készítettem.
Érdemes az egyéni O365 használni (sulid.hu) amit a tisztaszoftveren keresztül
lehet beszerezni minden tanárnak és diáknak, ne a ProPlusz-osz licences
alkalmazást használd a saját gépeden mint alkalmazást mert ez egyéni officeben
több lehetőséget kapunk mind a Teams-ben OneNote használatában. A felhőben
létrejött
alkalmazásokat én az asztali alkalmazásukkal kezelem, Teams, OneNote2016 (ne a
windows beépítettjét használd!).
Hát röviden ennyi.
Ha kérdésed van keress!

Imre