Szia!

Felhasználókat amit írtál is CSV fájl segítségével tudsz tömegesen felvenni.
Egyszerre több felhasználót is tudsz kezelni ha elkezded őket kijelölgetni az
Aktív felhasználok alatt.
Több felhasználó törlése történhet úgy is, hogy az Aktív felhasználók alatt a
Minden felhasználó legördülő listából az egyéni nézet felvételénél pl.
készítesz egy olyan lekérdezést ahol a Részlegre szűrsz majd rá persze a
Részleg mezőben tárolod ki milyen évfolyamon tanul és így egyszerre több
felhasználót tudsz majd törölni, vagy adatait megváltoztatni.

Teamshez a tanárnak nem kell semmilyen plusz jogot adnod, elég ha ő lesz a
csoport felelős és szépen felveszi a csoport tanulóit a felhasználók közül amit
te majd úgy is felveszel előbb vagy utóbb.

Az Innovatív iskolai program nem csak erről szól, tavaly indult el több
iskolával, mi tavaly is és idén is részt veszünk a programban. Persze Orosz
Sárától és Fleischer Sárától lehet segítséget kérni a O365 bevezetésével és
használatával kapcsolatban. Sőt Fleischer Sárát még meg is lehet hívni bemutató
órákat tartani az iskolába, mint tanároknak és diákoknak.
Egyénileg is van lehetőség csatlakozni a Microsoft Innovatív képzéséhez, de
ennek a jelentkezése is már lezárult. Évről évre bővítik a létszámot, évente
több alkalommal találkozunk személyesen is ahol általában megosztjuk egymással
a tapasztalatinkat, hogy ki milyen új eszközöket vet be oktatásban. A
kapcsolatot persze a Teams-en keresztül tartjuk egymással. Ami látszik, most
nagyon trendi az algoritmikus gondolkodás fejlesztése, ehhez segítség lehet a
különféle kis robotok programozgatása utasítása. Vagy különböző digitális
osztálytermek kialakítása és itt a virtuális világban a gamifikációt
felhasználva rávenni a diákokat a játékosan a tanulásra.

Üdvözlettel
Szabó Imre
informatika tanár
Zöldmező Utcai Ált. Isk. EGYMI