Hát ha a start menüből gondot okoz a kijelentkezés, akkor csinálj egy parancsikont pl. kijelentkezés néven, "%systemroot%\system32\shutdown.exe /f /l" paranccsal, tedd ki a nyilvános asztalra ("C:\Users\Public\Desktop"), akkor minden felhasználónál ott lesz. A hibernálást meg be lehet állítani a képernyő lecsukásra vagy power gombra.