Ez nem időzítés hanem adott ideig várakozás. Nagyon nem ugyanaz. Az időzítésnél kiadod a parancsot, és rögtön jöhet a következő lépés amit közben lehet csinálni. Itt nem csinálhatsz közben semmit, ki kell várni. De van a shutdown parancsban időzítés, csak sajnos a kijelentkezéssel és hibernálással nem működik, csak a leállítással és újraindítással. De az eredeti probléma megoldható az általam írt 2 soros cmd fájllal, kipróbáltam és működik, kijelentkezik és utána hibernál az asztali parancsikonnal.