sógoromék is belefutottak egy ilyenbe, billegő ebédlőasztal lába alá
ajánlottam támasztéknak.
én egy 32-es w10-ből csináltam neki uefi installert, a módot már leírták
előttem....
azzal ment. 1-2 illesztő nem jött le azt utólag vadásztam le.
Megnézed az eszköz hardwareazonosítóját majd a pcivendor db-n megkeresed...
nálam így ment. (3 órányi anyázást azért számolj hozzá) :)

2018. okt. 11., Cs, 14:49):

Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*