> (3 órányi anyázást azért számolj hozzá) :)
Az már meg volt.
Jól letoltam a tulajt, hogy ilyen nagy kalap sz*r*rt hogy lehet pénzt kiadni és miért nem kérdez meg valakit mielőtt hülyeséget csinál.
Az volt a válasz, hogy neki elég arra, amire vette. :D
Csak visszakérdeztem: Tényleg, akkor miért van nálam ez a csoda gép????? ( ha olyan szuper, mint állítja)

Köszi a válaszokat, majd megpróbálom amiket írtatok, mert szerdán visszahozza.

Ha nem sikerül felviszem a tetőre.... :)