Azt hiszem mindenhol ez a helyzet, vagy legalábbis sok helyen.
Én egyedül vagyok, igaz nem nagy az iskola: 300 gyerek, 110 pc és laptop,
sulixerver, hálózati nyomtatók, saját wifi  (még nem él az eduroam, bár már
kiépítették), amivel mindig kínlódás van, ez mellett iskolarádió,
rendezvények hangosítása,események fényképezése, videók és zenék
összevágása és a kollégák hatalmas problémái (hova kell bedugni a
pendrive-ot,  a projektort, eddig nem így nézett ki a start menü, word és
excel alaptudatlanságok, stb problémák).

Attila Kovács <sysad...@jezsu.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 16., K,
9:10):

> elhiszem...
> nekem is több évbe került.
> Bár ez nem vigasz.

> tudod hányszor mondtam már a kollégáknak, egyik fülükön be másikon ki és
> szajkózza tovább a saját problémáját
> node próbálkozok tovább
>
> Attila Kovács <sysad...@jezsu.hu> ezt írta (időpont: 2018. okt. 16., K,
> 8:54):

> --
> Kurucz Zoltán
> *bitmester.hu <http://bitmester.hu>*

> --
> Kovács Attila
> sysadmin
> [...]

Üdvözlettel:
Balázs László
Hosszúhetényi Általános Iskola és AMI -  rendszergazda
e-mail: heteny.iskola.rendszerga...@gmail.com
tel.: 0672/490-827  (26-os mellék)
mobil: 0630/202-8914
web: www.hetenyisuli.hu