A címeim rendben vannak, de észrevettem, hogy tényleg nincs portforward..
Az pedig -legalábbis nekem- veszettül kellene. Ezért, tegyem át a belső
szervert publikusba minden badboys számára láthatóvá... Szerintem ez
felesleges kockázat.
Sőt, ez azoknak is gond, akik VPN-el oldják meg a 180 napos aktiválást. Ők
is tehetik ki a belső szerverüket.
Sehogy sem értem, miért nem szabad portforwardolni.

De csak idetéved valami kifus, aki felvilágosít ennek értelméről.