From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Admin Altisk
Sent: Sunday, October 21, 2018 5:22 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Dashboard 2.0 Tűzfal

A címeim rendben vannak, de észrevettem, hogy tényleg nincs portforward..

Az pedig -legalábbis nekem- veszettül kellene. Ezért, tegyem át a belső
szervert publikusba minden badboys számára láthatóvá... Szerintem ez
felesleges kockázat.

Sőt, ez azoknak is gond, akik VPN-el oldják meg a 180 napos aktiválást. Ők is
tehetik ki a belső szerverüket.

Sehogy sem értem, miért nem szabad portforwardolni.

De csak idetéved valami kifus, aki felvilágosít ennek értelméről.

On Sat, Oct 20, 2018 at 7:04 PM Kiss Zsolt <r...@hb.sulinet.hu