Sziasztok!

Nekem Lenovo Tab4 van, 10"-os, de csak a kijelzőméretben és aksiban tér el
a kicsitől. 2GB memóriája van és 16GB tárhely. 5GHz-es wi-fi-t nem tud és a
Bt is csak 4.0. Sebességre nem egy ász. Én olvasásra és filmnézésre
használom, arra kiváló.
Könnyű, de a fogása nem egy minőségi terméket sejtet. Az aksija viszont
iszonyat sokat bír. Mondjuk a kisebbnek kisebb aksija van, de szerintem az
is sokat bírhat.
Talán annyi jó tulajdonsága van még, hogy amikor berakok egy
memóriakártyát, akkor felajánlja, hogy belső tárolóként használja. Ezt
nyilván más eszköz is tudja, csak még nem volt olyan a kezemben, ami
automatikusan felajánlaná.
A kamerái szerintem még az átlagosnál is vacakabb képeket készítenek.
Nem akarlak lebeszélni, mert összességében nem rossz, de őszintén
megmondom, magamnak nem vennék ilyet (nem én választottam, használatra
kaptam). Inkább gyűjtögetnék még hozzá és figyelném az akciókat.
A feleségem 2 éves Samsungja ás az én 3 éves telóm többet tud (5GHz és Bt
4.1). Igaz, azok már más árkategóriába tartoznak.

Üdv,
Venczel József

Kunci <kunci.freem...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. nov. 30., P,
12:07):