Sziasztok!

Egy 24 portos HP Switch menedzselését a böngészőből oldottam meg eddig
úgy, hogy kapott egy fix IP címet a régi 192.168... IP tartományból. Az
IP cím átállás óta (10.192....) nem is volt dolgom vele, most viszont
szükség lenne egy beállítás módosítására. Meg tudom ezt úszni valahogy
konzol kábeles elérés nélkül?
Vagy egyszerűen állítsak egy gépet fix IP-re a régi tartományból, úgy
menni fog? Nincs módom most próbálkozni, és majd gyorsan kell eredményre
jutnom, ezért kell előre gondolkodnom. A konzolos azért macerás mert
nyúlfarknyi kábelem van, és ki is kell szerelni a rackből az eszközt.
Köszönöm!
Pintér Sándor