Az egyik határeset azt tudom:
HP 500B MT még valami régi TIOP-os gépek
A másik meg az újabb TIOP-os Fujitsu Esprimo P420 E85+

Egyes fórumokon azt írják kevés a 4 giga a Win10-nek, de azt azért kétlem.
Nem fut egyszerre 10 program és már a bejelentkezés után a programok
indítása is nagyon lassú néha.

Alaksza Balázs <johnny1...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 17., H,
14:16):