olyan sajnos van, hogy ennek ellenére lassú.
Mint írtam a windows 10 ssd-re van csinálva.
Rengeteg lemez műveletet generál, ami nem hdd-nek való. (prefetch, superfetch és indexelés)
Szerezz egy ssd-t teszteld és mutasd meg nekik.
Így tutira elhiszik ők is.. és te is....

2018. 12. 18. 7:00 keltezéssel, Zsolt Farkas írta:
HD Sentinel szerint minden rendben a merevlemezzel...

Sándor Fehér <fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu <mailto:fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>> ezt írta (időpont: 2018. dec. 17., H, 20:51):

    >Megnézem holnap, de mit tudok tenni, ha így marad?
    -szar vinyóval a win7 sem lesz jó..
    -win7-re visszatérni,,, nem tudom én sem akarnám...
    -megmondod, hogy mire van szükség, hogy jó legyen és tudjanak
    dolgozni a gépekkel vagy marad használhatatlan..
    -szarból nem lehet várat építeni, ezt vagy megértik vagy így
    járnak és marad az..