> Mivel globális az eduroam, gondolom ezért ugyanaz a jelszó.
> De ha, mint a felhasználónév sugallja a diákoknak van, akkor minek a
jelszó?

Nem akarok hitvitát elindítani, de egyébként diákoknak is jár eduroam,
ahogyan az beállítható. Persze az iskola szabad döntése kinek adja, vagy nem
adja. Ez lehet 0-iskola létszámig bármi.

Inkább a felhasználónév nem szerencsés, mert ez inkább arra lenne, ha
vendégek jönnek, akinek nincs eduroamja, azoknak tudj adni netet, de ne
örökre. Ezért a jelszó csere. Ez így nekem jó is lenne, ha nem ezzel a nyílt
wifivel oldják meg, hanem rendesen lekódolják és a csatlakozás kér kódot.

Annyira nem vágom a hálózati rétegeket, de ez mivel különb mint a bármilyen
nyílt wifi? Nem lehallgatható ez, így nem célszerű olyan oldalakat
meglátogatni amin jelszavakat kell pl. beadnod?

Zsolt