Szia,
igazad van mindkét termék régi, frissítések nincsenek. Nálam csak a belső
hálózatról érhető el az OES+GW kettős. És csak oktatásra használom. Az
eredeti kérdés használható "novell szerű" fájlszerver és novell kliens
volt. Szerintem fájlszervernek belső hálóra tökéletesen megfelel főként
ott, ahol a régi alkalmazások futtatása a cél. És nem kell alá erőmű, van
licensz...
Üdv:
DLaci

2019. jan. 25., P 0:05 dátummal Molnár Péter <moln...@petersoft.hu> ezt