> A kifizetésénél az adófizetőknek nem volt az se óccó se kicsi ;)

Az árazás az teljesen más kérdés. Ki lehet akkor számolni mennyibe kerül az
iskolákat megszórni olyan vasakkal, amik ezt biztosítani tudják. Utána annak
a karbantartási költsége, amortizációja, cseréje. Sok helyen megfelelő
szakember sincs akik üzemeltetni tudnák. Ennek van egy költség oldala.

A másik költség oldal a kréta mostani költség oldala.

Egymás mellé lehet tenni és mérlegelni, majd utána derül ki mi mennyibe fáj
az adófizetőknek.

Ja, és az érem harmadik oldala, hogy mindezt nézzük meg magyar
viszonylatban, meg nézzük meg úgyis, hogy nem a haverokat hozzuk helyzetbe a
vasvásárlásnál, vagy a központosított megoldásnál. Na így is nézzük meg
mennyibe kerülne ez az adófizetőknek... De ma úgy áll a helyzet, hogy a
haveroknak úgyis eljut az a pénz, tökmindegy milyen csatornán. Ha nem sw
beszerzés útján, akkor majd kap egy útépítő céget és épít utat, vagy
bármilyen céget... De ez innen már bőven nem a lista kompetenciája,
felesleges rajta vekengeni.

Nekem az a szakmai véleményem, hogy tökéletesen jó ez az elgondolás. Tegyük
alá a megfelelő vasat és a megfelelő szaktudást, kerül amibe kerül. Jó lenne
ha piaci áron kerülne, de szerintem senki sem látta közülünk a szerződést,
hogy tényleg mibe fájt ez. Szóval nekem ez tetszik most. A support is eléggé
felgyorsult, nekem mindig korrektül álltak a problémához. Néha lassú,
reméljük majd felgyorsul. Ha most legalább ilyen jó volna ez a kifü wifi és
ügyfélszolgálat, akkor rájuk sem lenne panaszom...

Zsolt