> Mi lehet a baj egy ilyen rendszerrel? Én valamit nem értek.

Szerintem teljesen jó lenne, ha még 1-2 év fejlesztést beletettek volna, bár
csak a tanaulói oldalát ismerem (azt viszont nagyon).

Meg ha az iskola vállalja, hogy megoldja, akkor engedni kéne, hogy egy központi
API-on keresztül juttathassák be a szükséges adatokat a rendszerbe, közben meg
saját e-naplót használhassanak.