> Szoval a tiop-os gep a kovetkezo volt, van:
> Intel Xeon CPU E3-1225 4 magos 3.2GHz
> 8 GB RAM
> 2x1TB HDD
>
> Szerintem ez szerver gep konfig.
> A memoria miatt nem mondanam izmosnak, de virtualis gepek futtatasara

Igen, én is a memória miatt keveselltem a dolgot, amikor a laptop amiről
írok 16 GB-t tartalmaz ... :) De látom más is kevesellte. :)
Nekünk kb. esélytelen lenne még bele venni, aki írta, hogy vett, nemtom
milyen fenntartású. De tanker és tanker sem egyforma.

Ha redundánsan szórtak volna meg vele bennünket szerverekkel, akkor kb. már
elgondolkodnék, hogy bevállaljak egy ilyen lehetőséget, de mivel nem lehet,
és szerverem is egy vas van, így nem igazán kell gondolkozzak :)

Egy vassal akkor volna értelme, hogyha hiba van, akkor megvolna az az opció,
hogy a központi felületen jelzem, hogy leállt a saját rendszerem, és átállok
a jelenlegi webes kitöltésre.

De én még akkor is azt mondom most is, hogyha alá tennék a megfelelő
erőforrást, megfelelő netes sávszélességgel, akkor okafogyott lenne bármiről
is beszélgetnünk. KIR-hez sem vetődött fel még hasonló API, pedig azt is
mindenkinek használnia kell. Igaz közel sem ekkora gyakorisággal és
terheltséggel, azt elismerem. De idővel a kréta is jó lesz, majd csak kerül
alá annyi szerver, hogy elbírja. Inkább itt az lesz a kérdés, hogy ahol most
is 8 megás vonalon lógnak, oda mikor fognak tudni vinni valami értelmes
sávszélességet, mert igéretek vannak, de a gyakorlat más. Résünkről a
sávszélesség rendben, mi ha szívunk, a központi erőforrások hiánya miatt, de
ez van, nem tudunk tenni semmit.

Zsolt