>Az usereknek küld egy "daily spam report" -ot amiben tudnak klikkelni whitelist,blacklíist,delivery,delete lehetőségekre.
>Viszont akkor is kiírja hogy nincs aktív előfizetés.
Ha ez zavar fizessetek érte.... :)

>Az érvénytelen tanusítvány problémával mit lehet kezdeni, azon kívül hogy minden géphez hazzáadom a tanusítványt vagy a kivételt?
A chrome esetében hasztalan még ez is. Időnként újra hozzá kell adni.
Letsencrypt + certbot vagy vásároltok ssl certet. Előbbi a frankó sulinetes domainen nekem nem újul, mert 2019-ben nem lehet kérni CAA rekordot a domain-re.
Hajrá sulinet....
A letsencrypt esetében 3 havonta kézzel lehet megújítani a cert-et. Csak így tudtam megoldani a sulinetes domain-el.

>Nem lehet rávenni a HTTP:// -re valahogy?
:D ezt a kérdést nem is láttam :D amúgy nem (szerencsére), ha átmaszekolod a webszerver konfigot úgy igen, de frissítések visszaállítják majd az eredeti konfigot.

Ha zavar ez a ssl-es dolog, akkor tiltsd a daily log-ot és a user nem látja. A spam-ot ehelyett jelöld meg *SPAM* vagy valami ilyesmi subject-el és a levelező szerveren szűrj erre a subject-re. Így nem a pmg tárolja, hanem megkapja az user a megfelelő helyre. A 3-as szám felett nekem pl reject minden mail. -- küldjenek normális email-t, akkor átjön. Egyébként szemét.

2019. 02. 14. 10:59 keltezéssel, Horváth Péter írta:
Üdv!
[...]

Köszönöm

2019.02.11. 9:56 keltezéssel, Fehér Sándor írta:
Szia!
Igen teljes értékű.
2 éve így használom.

2019. 02. 11. 9:55 keltezéssel, Horváth Péter írta:
2019.02.06. 19:31 keltezéssel, Sándor Fehér írta:

-egy kis idő még a csirt rendszer érzékeli és egy másik idő míg a problémás iskola rg-je megoldja a gondot (vagy nem tudja), ez is rontja előbbi besorolását -saját rendszer, tisztább szárazabb érzés, ha nem működik nem kell hívni senkit, megoldod

https://www.proxmox.com/en/proxmox-mail-gateway
Ingyenes, 2gb ram-ot kér.
Egyszerűen nincs tőle jobb ezen az áron :)
Mindent állítani lehet a gui-n keresztül vagy parancssorban is

Telepítettem ilyet próbaképpen virt gépre. Minden login esetén kiírja hogy nincs érvényes előfizetés.

Ettől még működik rendesen?