Sziasztok!

Mivel nálunk a saját wifi hálózatunk elég gyengén muzsikált és nem volt
100%-os lefedettség sem,örültem neki, mikor végre használatba tudtuk venni
az eduroam-ot.
Mivel nálunk van 40 tablet és 16 tanulói laptop is,valamit ki kellett
találnom,hogy ezek is simán csatlakozni tudjanak az eduroam-hoz, ezért én
nem foglalkoztam azzal,hogy természetes személy vagy sem, 2 eszközként
létrehoztam felhasználókat (pl.: tablet12@sulinév.sulinet.hu,
laptop12@sulinév.sulinet.hu). Mivel nem kaptam konkrét választ arra,hogy
egy felhasználónévvel hány eszközt lehet üzembiztosan használni,ezért
gondoltam a kettőt, hogy az tutira jó lesz,hiszen a tanárok is legalább a
laptopjukon és telefonjukon használják.
Mi kb 1,5 hónapja használjuk az eduroam-ot,és szerencsére atom biztosan
megy a dolog, van,hogy egyszerre 30db tabletet visznek el órára és megy
mindegyiken frankón a wifi.
Szóval szerintem, nyugodtan lehet ilyen nem természetes felhasználókat
létrehozni.

Fehér Sándor <fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu> ezt írta (időpont:
2019. febr. 20., Sze, 12:53):

> Ezt jól leírtad, teljesen egyetértek veled.....
> Akik kitalálják a "szabályokat" azok ahhoz sem értenek amit csinálnak
> (és amihez kellene érteniük), nem hogy ehhez a témához. :D

Üdvözlettel:
Balázs László
Hosszúhetényi Általános Iskola és AMI -  rendszergazda
e-mail: heteny.iskola.rendszerga...@gmail.com
tel.: 0672/490-827  (26-os mellék)
mobil: 0630/202-8914
web: www.hetenyisuli.hu