Ha van más szolgáltató is akkor ezt meg kell említeni az ügyfélszolgálatnak, ez megolajozza a gépezetet...

Ez csak modem, vagy router is egyben? A modem menüjében lehet látni a jelszinteket, snr -eket? Ezeknek a konkrét típus ismeretében, utána lehet nézni a fórumokon, hogy jók-e. A DOCSIS rendszernél a bekapcsolás utáni kapcsolódás fázisai jól követhetők a modemen levő 4 vagy 5 LED-en. Ha IP telefon is van, akkor a telefonporthoz tartozó LED bekapcsolása az utolsó, és jelzi, hogy sikeres a csatlakozási folyamat. Rendes IP címről csak akkor beszélhetünk ha már az utolsó LED is világít. Addig csak 192.168.0.1 szokott lenni. A reset nem használ, mert a konfig fájlt- TFTP-vel tölti le, minden bekapcsoláskor.

Nem tudom, hogy analóg TV adások vannak e a TCOM kábelen, de azon jól látszik ha leromlik a kábel minősége, vagy pl. a szomszéd rossz TV-je zavarja.

Különben pl az UPC esetében gyakran van olyan hogy "elfárad" a publikus IP cím. Vagy lejár a lease time, vagy nem tudom. Ilyen esetben még működik, de egyre kevesebb weboldal jön be. És ha újraindítom a modemet, akkor más publikus címet kap a router (csak modemnek használom az UPC routerét). Én emiatt beraktam egy kapcsolóórát, ami minden nap legalább 1x újraindítja a modemet.