Csak gondolkodom...
A Publishert próbálta már valaki ilyenre használni?

De még inkább: nálunk a tanulói névsorok miatt volt érdekes a fő- és
aldokumentum, mert külön fájlokban voltak az osztályok és sokszor kellett
mindegyiket nyomtatni. De valójában ez egy adatbázisból jelentéssel sokkal
jobban megoldható.

A lényeg: a feladat akárhonnan nézem, megerőszakolása a
szövegszerkesztésnek, ezért inkább másik eszközben kellene gondolkodni.
(persze titkárnője válogatja, hogy mire lehet rávenni)

SzTZs

SzTZs