Nehezen tudnám elképzelni, hogy egy komplett könyvet egy dokumentumban
írjak meg. Kezelhetetlen, nehéz benne ugrálni, sok memóriát zabál végig az
írás közben (nem csak akkor, ha egyesítem), filesérülésnél az egész egyben
repül. Viszont a könyv szerzői oldalon nem kiadvány, mert azzá a kiadóban
válik. Le is törnék a szerző kezét, ha belekontárkodna a kiadó munkájába.
És igen, jó lenne a fejezetenként írt könyv tartalomjegyzékét egyben látni.
Szerintem pont erre találták ki a fődokumentumot. A szerzői könyv
kifejezetten szövegszerkesztési feladat.

" Ha többen hoznak létre egy dokumentumot, akkor simán megosztott
dokumentum, amit egyszerre többen szerkesztenek."
Képzelem, milyen összeütközések lesznek... Ezt a gyakorlatban nem
próbáltam, de megosztott Excel-táblázatokkal sajnos kellett dolgoznom, és
rémálom.

Szalayné Tahy Zsuzsa <sz...@infokatedra.hu> ezt írta (időpont: 2019. ápr.
25., Cs, 13:35):