A home az csak otthoni, ott nincs mennyiségi licenc. Se kms, se gvlk. Ahhoz előbb át kell konvertálni. A gépházban az aktiválásnál van egy új termékkulcs megadása gomb, ide beírod a prof. kulcsot vagy akár az enterprise gvlk is elvileg jó, utána az új edition alatt már csak aktiválni kell. KMS szerver beállítás, stb.