Én  szoktam laptopot átállítani home-ról enterprise-re.

Nem kell a script, a vezérlőpult/rendszer tulajdonságoknál van olyan hogy másik termékkulcs megadása.

Az átállításnál nem jó a KMS key. Ezeket kell használni ha nincs megvásárolt érvényes product key:

https://www.tenforums.com/tutorials/95922-generic-product-keys-install-windows-10-editions.html

A beavatkozás közben ne legyen netkapcsolat!

És amikor átállt prof-ra, vagy enterprise-re akkor lehet beállítani a KMS key-t, a 2. fázisban.