Sziasztok!

A KIFÜ segítségével sikerült beállítani azt, hogy az EDUROAM wifiről
lehessen nyomtatni. Tűzfalbeállítások minden megvolt, működik is. Viszont a
scannelést az istenért nem tudom megcsinálni. Minden gépről elérem a
nyomtatót, viszont visszafelé már nem tudom megoldani.
Példa: nyomtató a 4-es porton van, a számítógépek az 5-ös porton. Ráadásul
a gépek az 5-ös porton egy wifi routeren keresztül kapják a címeket.

Vagy a nyomtatóban vagy a routerben kellene beállítani valahogy. Neten
olvasgattam virtual servert, meg portforwardot, de sehogy nem sikerült
működésre bírni. Valakinek van megoldása erre vagy ötlete mit csináljak
másképp?

Köszönöm előre is!

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Mentes