Akkor mindent sorjában.
Adott a sulinetes router.

A 7-es port az EDUROAM.

Az 5-ös portra rá van dugva egy Wireless router, ez oszt címeket a
következő helyiségekbe: Iroda, Titkárság, Tanári.

Ez a WIFI router oszt címet arra a gépre/gépekre is, amire scannelni
szeretnék.

A 4-es portra pedig rá van dugva a Konica Minolta bizhub C227 nyomtató. A
nyomtató portja és az Eduroam port között engedélyezve van az IP forgalom.
Ebben segített nekem a KIFÜ. Ez azért kellett, hogy a pedagógusok tudjanak
nyomtatni EDUROAM-os wifiről. Ez működik is. Sőt! Arról a gépről, amelyikre
szkennelni akarom, el is érem a nyomtatót IP alapján. (Rá tudok menni az
admin felületére.) Szkennelni viszont nem tudok.

A gépen a rendszer egy WIN10 Enterprise x64. SMBV1 elvileg engedélyezve
van, hiszen korábban lehetett szkennelni, amikor még egy hálózaton voltak
az eszközök.

A nyomtató a Sulinetes routertől kapja a címet (10.204.XXX.XX), a
számítógép, amire szkennelni akarok pedig a wifi routertől.

A nyomtatóban az FTP beállítások, itt látszódik a gép IP címe is és a
mappa, amibe szkennelni kell: https://p1.picsto.re/bhlGi.jpg

Ha megpróbálok szkennelni, azt írja a nyomtató, hogy nem tud a hálózathoz
csatlakozni.

Molnar Peter <moln...@petersoft.hu> ezt írta (időpont: 2019. jún. 23., V,
22:03):